HALKA



Mina halvtaskiga cykelbromsar och snön resulterade i tre blåmärken på mitt vänstra knä idag. Det gjorde ont och jag övervägde att fälla en tår.

Men min smärta avtog helt och hållet när jag fann ett kakpaket i skåpet .......................................................................................................


Tillägg: Jag har ingen barnsadel på min cykel.

| |
#1 - - Madalena.:

Ajajaj hela tre blåmärken minsann! Det måste ha gjort ont du ^^



sv: övning ger färdighet ;D

#2 - - ronja:

kakor kan helt enkelt rädda ens dag. jag håller med dig på den punkten!

#3 - - Johanna Fåglund - Foto:

Svar: Tack:D

#4 - - Madalena.:

Fyra funkar också bra :):):):)

#5 - - Fabian:

riktigt riktigt härlig bild, jag gillar kompositionen och att den är så "ren" på färger! och den med duvorna i inlägget ovanför detta gillar jag också jättemycket! :)

#6 - - DAISY:

snygg bild!

Upp