PUNKT

      

Vårkantens alla sjukhusbesök är avklarade. Anar jag ett styng av rädsla, mån tro?
| |
#1 - - Madalena.:

sv: Ihhihi! Det var amaziiing, fastän jag satt lååångt ifrån de! Fick dock inga autografer. Helt sjukt var det, alla fansen skrek. Ett minus var att de var på scenen i ~ 10-15 minuter (kändes det som i alla fall xd) Men det var otroligt kul ändå! :D

#2 - - Madalena.:

sv: Ja, ett väldigt fint minne! Det ska jag spara livet ut haha :D

#3 - - NATALIE:

svar: nix inget bad än :O hade detta varit förr, för någon sommar sen, så skulle jag ha hunnit bada flera gånger vid det här laget :)

#4 - - nora:

snygg design!, ha en bra kväll :)

#5 - - Anna:

oooh! Sommarjobbar du ? :D eller har du bara mkt för dej? x) Isf tkr jag vi kan försöka fixa ihop det kanske senare i sommar ngn gång..Men ändå ganska snart! Pussar<3

Upp