ORO

      

Jag befarar att jag har fört vidare mitt databeroende till kattatokan. Bevis har vi i form av den här bilden.

Det här bådar inte gott. Inte alls.
| |
#1 - - Madalena.:

Ajajaj! Databeroende är nog aldrig riktigt bra, speciellt inte för katter...



sv: Jajamän! Kan väl aldrig skada att veta att du har vilande vattenmelon i magen (;

#2 - - Sophia:

TACK DESAMMA!

verkligen, hur snygga bilder som helt här.

#3 - - Anna:

hihi naaw tack så himla mycket kära du! Jag lovar att jag ska äta tuggummi och jag (eller ok..kan tyvärr inte lova...) att jag inte ska göra några repor på bilen...<3 ;)

#4 - - Madalena.:

sv: Jadu lycka till :)

#5 - - Johanna Fåglund - Foto:

Svar: Jo, jag skulle också vilja att dom behöll sin stil. Tycker inte den nya låten är dålig, men klart inte det bästa dom gjort..

Men vi har ju en hel skiva snart med nya låtar att se fram emot :D

#6 - - ronja:

KANON!

#7 - - Jossi:

sv: åh men tack snälla fina du, och det gör inget om du inte vet vad du ska skriva, du piggar upp mej med dina ord ska du veta! tack snälla <3 PUSS o KRAM

Upp